Riešenia pre tímovú spoluprácu

Riešenia pre tímovú spoluprácu

Homeoffice, alebo práca z domu je už dnes bežnou súčasťou každého povolania pracujúceho v kancelárií. Aj keď sa zväčša jedná o jej hybridnú formu, teda že niektoré dni sme doma a niektoré dni sme v kancelárií, ľudia sa navykli na pohodlie online meetingov, online chatov, zdieľania dát atď.

Riešenia pre tímovú spoluprácu

Aplikácie ako MS Teams (online komunikácia a riadenie tímov), ToDo (prideľovanie úloh v tíme), rozličné projektové cloudové nástroje, zdieľané osobné kalendáre medzi členmi tímu prípadne vedením, verejné kalendáre, napríklad: Projekty, Zasadačka, Dovolenky, Pojednávania, Obchodné stretnutia, Servis, … Možnosť zdieľať jednotlivé poštové schránky alebo priečinky medzi sebou, už nie je nutné ísť na počítač neprítomného kolegu pre informáciu, či prišiel dôležitý email. Spoločná centrálna databáza firemných kontaktov. Prístup k pracovným dátam pre tretie strany ako sú zákazníci, dodávatelia, …

Implementujeme riešenia v týchto oblastiach s cieľom zvýšenia efektivity práce našich klientov a pomoc s ich digitálnou transformáciou.

Zdieľať článok

KNIHA RIEŠENÍ

Najlepšie referencie sú pre nás spokojní klienti, dobre urobená práca a zrealizované IT riešenia. Naše reprezentatívne projekty z rozličných oblastí sme spísali a vydali pre Vás o nich knihu.

Prinesieme Vám ju a aj Vám poradíme.

Potrebujete IT riešenie bez stresu a starostí?

Kontaktujte nás pre bezplatnú IT analýzu