FAQ - Najčastejšie otázky klientov

Čo sa často pýtajú existujúci klienti? Aké sú otázky potenciálnych klientov pred a pri prvom stretnutí?

Ako funguje naša IT podpora?

Akým spôsobom môžem požiadať o pomoc s IT a ako rýchlo ste povinní reagovať?

Kontakty na IT podporu

Hotline

0948481234

E-mail na HelpDesk

help@alfapro.sk

Pre našich klientov sme vytvorili brožúrku – komunikačný plán, ktorá popisuje fungovanie našich procesov a ktorá Vám všetko objasní, avšak každá firma má individuálne dohodnuté zmluvné reakčné časy. Preto je nutné si pomocou nižšie uvedeného formulára vyžiadať zaslanie tejto informácie a brožúrky na Váš firemný email.

Môžem si niekde pozrieť, ako je riešený môj tiket?

Náš helpdeskový systém má aj online rozhranie pre klientov, kde má prístup oprávnená osoba za IT vo Vašej firme a vidí tam všetky tikety priradené pod Vašu firmu a teda aj Váš tiket.

HELPDESK

Kliknutím budete presmerovaný na AlfaPro HelpDesk

Ak by ste prístup nevedeli kontaktujte nás a my Vám pošleme prístupy.

Čo robiť, ak nie som spokojný s riešením môjho tiketu?

Prvé čo potrebujeme, aby sme Vám pomohli, je vedieť, že vznikol takýto problém.

Preto neváhajte a dajte nám o tom vedieť! Aj keď máme nastavené viaceré kontrolné mechanizmy, nie je možné postrehnúť všetko.

Pre čo najlepšie prešetrenie problému nám pomôžu záchytné informácie, ako napríklad číslo tiketu, kedy (dátum a čas) sa telefonický rozhovor uskutočnil, meno technika, v akej oblasti sa problém vyskytol, ako a od koho si vyžiadať cenové ponuky atď.

Vážime si každú Vašu pripomienku, prešetríme ju a dáme Vám informáciu o jej výsledku a náprave.

Vaše pripomienky pomáhajú zlepšiť našu kvalitu.

Kontaktujte Team Leadera IT Support

AlfaPro Team Member - Pavol Varmus - IT Support

Pavol Varmus

+ 421 911 47 1234

Som vo firme zodpovedný za komunikáciu s AlfaPro a veci spojené s IT. Ako funguje komunikácia s Vami?

Napíšte nám a my Vás zaškolíme!

Získate online prístup k správe tiketov riešených vo Vašej firme, aby ste mali prehľad o tom, čo sa deje. Povieme Vám, čo robiť, keď príde alebo odchádza nový zamestnanec, aké sú podmienky zmluvy a zmluvné časy riešenie problémov a iné dôležité informácie.

Technické otázky

Ako si pozriem emaily, keď mi nefunguje Outlook?

Pokiaľ máte emaily v Office365, tak stačí ísť na stránku https://outlook.office365.com/ zadať Váš E-mail a heslo. Následne môžete prehliadať Vaše emaily.

Viem si sám zmeniť heslo vo Windowse?

Áno. Po stlačení klávesových skratiek Ctrl + Alt + Del sa Vám zobrazí ponuka s možnosťou zmeniť heslo, kde budete vyzvaný na zadanie starého a nového hesla.

Čo mám robiť pri zaseknutom programe?

Ak sa program nedá zatvoriť klasicky cez krížik v tom prípade môžete stlačiť klávesovú skratku Ctrl + Alt + Del, následne vyberiete možnosť „Správca úloh / Task Manager“, tam si zvolíte úlohu, ktorú chcete ukončiť a program sa zatvorí.

Otázky potenciálnych klientov

Ako postupujete pri vypracovaní cenovej ponuky na správu siete?

Celý postup pri komplexnom riešení aj s reálnym príkladom v podobe prípadovej štúdie nájdete popísaný TU .

Prečo neposielate cenovú ponuku emailom a nemáte cenník?

Každý klient má jedinečne vyskladanú IT infraštruktúru a aj jedinečné požiadavky na služby (napríklad podpora 24/7 alebo systém musí byť funkčný do 3 hodín od výpadku a iné). Preto u každého klienta robíme najprv úvodnú IT analýzu, ktorú realizujeme zadarmo, našimi najskúsenejšími IT špecialistami, aby zistili všetky riziká a očakávania klienta, ktoré budú kladené na IT.

Cenová ponuka je závislá od veľkého množstva vstupných parametrov ako je rozsah spravovaných zariadení, topológia siete, IT prostredie, požiadavky na reakčné časy, dostupnosť technikov, použité technológie, počet pobočiek klienta a veľa ďalších.

Jedine ponuka služieb na mieru pre klienta môže v najväčšej miere vyhovieť klientovi a jeho potrebám. To nikdy nedosiahneme tabuľkovým cenníkom.  

IT analýza

Prečo potrebujeme zrealizovať IT analýzu

Aby sme zistili aktuálny stav Vášho IT, nestačí nám poznať len počty počítačov a názvy softvérov. Potrebujeme naozaj spoznať, ako funguje Vaša firma (IT a aj mimo IT), čo potrebuje a kam smeruje.

Budúce nastavenie IT je založené na dvoch faktorov, ktoré si zisťujeme:

  • Aktuálny stav IT.
  • Stratégia firmy.
Čo budete robiť počas analýzy IT?

Prejdeme si Vašu počítačovú sieť, pozrieme sa na koncovú stanicu (počítač / notebook), porozprávame sa so zamestnancami a s Vami, zistíme ako softvéry používate, akým spôsobom pracujete a ako máte veci vo firme zabehnuté.

Ako dlho trvá analýza IT?

Dĺžka analýzy závisí od veľkosti firmy, bežne okolo jednej hodiny, ale môže aj viac.

Čo bude výstupom z analýzy IT?

Pripravíme pre Vás detailnú správu o tom, ako máte nastavenú Vašu počítačovú sieť, uvedieme jej silné stránky, ale hlavne sa zameriame na jej slabiny, na ktoré navrhneme hneď aj riešenia. Súčasťou správy z auditu je aj rozpočet.

Prečo je IT analýza ZADARMO?

Naša práca je založená na vzájomnej dôvere, keďže IT firme zverujete do správy Vaše dáta, informačné systémy a technológie, na ktorých funguje denno-denne Vaša firma. Toto je veľmi cenné aktívum a určite ho nechcete zveriť do rúk nekompetentnej firme bez znalostí a skúseností.

Preto Vám chceme našim prístupom, analytickou prácou, návrhmi a komunikáciou ukázať ako profesionálne pracujeme a ako Vám vieme zefektívniť prácu, usporiť náklady a priniesť pokoj s IT.

P.S.: A napríklad ani za skúšobnú jazdu na novom automobile neplatíte.