V AlfaPro som začal pracovať ako brigádnik počas štúdia na FEI a po jeho dokončení som prešiel na trvalý pracovný pomer. Na začiatku som sa postupne zaúčal do procesov, ktoré boli potrebné pre vykonávanie práce. Ako každá relatívne mladá firma, aj tu sa postupne formovali a vyvíjali podmienky a štruktúry firmy. Na začiatku som bol len príležitostný technik pre servis klientskych počítačov a infraštruktúry, no časom sa začala javiť potreba samostatného servisného oddelenia s vlastnou organizáciou práce. Podmienky sa postupne formovali a zlepšovali a vzniklo servisné oddelenie podobné tomu, ktoré máme dnes, s viacerými pracovníkmi, ktorí samostatne riešia požiadavky klientov a ostatných oddelení.
Počas tohto vývoja sme si s kolegami zažili veľa zábavy, srandy, zápasov stolného futbalu, teambuildingov a gulášových akcií, no občas boli aj napäté chvíle, ktoré sme rozumne a s kľudom spoločne vyriešili. S narastajúcimi kompetenciami som dostal možnosť mať vlastné služobné auto, ktoré som mohol využívať aj na súkromné účely, s väčšou voľnosťou aj v rámci pracovnej doby. Výhodou bolo, že drobné veci sa dali vybaviť aj v rámci pracovnej doby popri výjazdoch, pokiaľ bola splnená všetka práca. Záležitosti, ktoré vyžadovali viac času, bolo potrebné oznámiť alebo sa dohodnúť, no nikdy nebol problém.
Ďalšou výhodou bolo objednávanie tovaru pre súkromné účely za veľkoobchodné ceny. Nakoľko Alfapro spravuje firmy z rôznych oblastí, umožnilo mi to získať zaujímavé vedomosti a kontakty, ktoré sa mi mohli hodiť aj v súkromnom živote. Samozrejme som získal aj veľa IT vedomostí a skúseností, či už pracovných alebo osobných. Keďže Alfapro pôsobí v oblasti IT správy a ja som sa neskôr zameriaval viac na vývoj v oblasti IT a elektroniky, čo ma vždy bavilo, musel som odísť.