Virtuálna telefónna ústredňa
Systém Virtuálnej telefónnej ústredne poskytuje malým a stredne veľkým podnikom hlasovú komunikáciu, pomáha kontrolovať telefónne náklady a užívateľom umožňuje zostať v spojení kdekoľvek /cez telefón v kancelárií, cez počítač a aj cez smartphone/. To všetko pri zachovaní jednoduchosti pre užívateľa. Webové rozhranie umožňuje ovládanie priamo užívateľom. Samozrejmosťou je nahrávanie hovorov, úspora nákladov cez internetových poskytovateľov telekomunikačných služieb, odkazovač s nahrávkou odkazu zaslanou priamo do Vášho emailu a ďalšie revolučné služby.
Využíva priemyslový štandard, protokol SIP VoIP, ktorý je kompatibilní s väčšinou IP telefónov a poskytovateľov SIP a podporuje automatickú konfiguráciu väčšiny populárnych SIP telefónov.
Ústredne sa ľahko implementujú do Vašej dátovej infraštruktúry. Vieme ich poskytnúť ako hardvérové, virtuálne alebo v cloude.